Tuesday, August 28, 2012

Potrzeby vs. Chęci u kobiet.


Potrzeby vs. Chęci u kobiet.

Autorem artykułu jest Tomasz Stryjecki

Czy zastanawiałeś się czemu kobiety są nie rozumiane przez większość facetów, a niektórym się to udaję? Prosta sprawa, zwracają uwagę na inne rzeczy. Ty pewnie zwracasz uwagę na to co większość, bo tak uczą nas media. Chcesz rozumieć kobiety? Jak zapewne wiele młodych mężczyzn, w pewnym etapie życia zacząłem interesować się kobietami. A że jestem człowiekiem o umyśle analitycznym, próbowałem zdobyć o nich jak najwięcej informacji samą analizą. Dopiero później zacząłem wspierać się teorią i działaniem. Później też zrozumiałem, że skupiłem się na tym co większość facetów. A mianowicie na tym czego kobiety chcą. Szybko się jednak przekonałem, że nie odnosi to oczekiwanych rezultatów. I mimo, że miałem naprawdę dużo analiz i duża wiedzę nie byłem w stanie osiągnąć zamierzonych celów. Świetnie rozumiałem ludzi, którzy głosili, że kobiet nie da się zrozumieć. Ale to błąd. I całe szczęście, że sam w to nie uwierzyłem. Ponieważ miałem motywacje aby zadać sobie pytanie: na czym powinienem się skupić aby je zrozumieć? Okazało się to łatwiejsze niż przypuszczałem. Wystarczyło, że uwagę skierowałem na ich potrzeby. Zatem czego kobiety potrzebują?

-Bezpieczeństwa Psychicznego (Czyli poczucia Psychicznego komfortu i bezpieczeństwa w każdym wydarzeniu i decyzji jaką podejmuje lub przejmuje od Ciebie. )

-Oparcia (Czyli wspierania w jej rozwoju i problemach. Także w niepowodzeniach. Musi wiedzieć, że ty jej pomożesz wtedy przetrwać.)

-Emocji (Czyli ich zróżnicowania. Gdy ma różne emocje to się nie nudzi. A gdy się nudzi, to sobie tworzy chore filmy wywołując negatywne emocje. Lepiej zwracać na to uwagę. Tutaj też można przypisać wszystkie spontaniczne akcje i zwroty akcji w związku.)

-W małżeństwie także zaspokojenia seksualnego(Aczkolwiek potrafią sobie wmówić, że nie.)

-Zainteresowania(Nią oraz czegoś na czym może się skupić. Jeśli my jako partner jesteśmy jedynym zainteresowaniem kobiety może to być uciążliwe zarówno dla nas jak i dla niej. To prowadzi często do rozpadu związku, lub przynajmniej do wielu kłótni.)

-Optymizmu(Nie jest to niby niezbędne. Ale ja wychodzę z założenia, że to co daje nam o wiele więcej szczęścia jest bardzo przydatne.) ---
Mój blog Tomasz Stryjecki
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

No comments:

Post a Comment