Thursday, January 31, 2013

Zadbaj o zaplecze swojej imprezy Take care of their party base

Zadbaj o zaplecze swojej imprezy

Autorem artykułu jest Emil

Internet to niewyczerpana kopalnia różnego rodzaju artykułów i publikacji, wspomagających planowanie tego najważniejszego dnia w życiu - ślubu. W całym weselnym rozgardiaszu ważne jest, aby w ferworze walki i nerwów nie zapomnieć, że ślub ma być przyjemną i wzniosłą chwilą, a nie spędzającym sen z powiek wydarzeniem. 
Jeżeli spodziewasz się wielu gości, warto zastanowić się czy zaangażowanie przyjaciół w logistykę i organizację całego przedsięwzięcia nie jest dobrym pomysłem. Jako przyszli Pan i Panna Młoda możecie spodziewać się wielu trudnych decyzji związanych z organizacją tej imprezy. Czasem warto skorzystać z pomocy i doświadczenia osób, które już przechodziły tę drogę. Nie zawsze zaborcza mama i narzucająca zdanie teściowa chce koniecznie twojej zagłady i zrujnowania dnia waszego ślubu. Wiele istotnych kwestii bardzo często ucieka młodej parze podczas planowania ślubu.
Wesele wymaga zorganizowania co najmniej kilku praktycznych, ale jakże istotnych spraw, które wpłyną znacząco na poczucie komfortu twoich gości. Nie ma co ukrywać, że powodzenie imprezy zależy od zadowolenia gości. I tutaj wiadomo, wszystkim dogodzić się nie da. Jednak można wpłynąć znacząco na dobre samopoczucie gości.
Decyduje o tym na przykład ułożenie stołów, do których goście zasiądą do wspólnej biesiady. Mamy wachlarz możliwości, możemy zrobić kilkuosobowe stoliki, lub tzw. podkowę, albo kilka rzędów stolików. Pewnie nie ma najlepszego sposobu. Należy pamiętać, że goście powinni być możliwie jak najbliżej siebie, by wspólnie integrować się podczas uroczystości. Każda restauracja proponuje własne rozwiązanie, ale pamiętajcie, to wy decydujecie i macie pełne prawo zaangażować dom weselny lub restaurację, by przystawali się do Waszych wymagań. W końcu płacicie za to wcale nie mała sumę.
 Dobrym pomysłem jest też wykorzystanie imiennych karteczek jak i pozostawienie gościom swobodnego wyboru miejsca. Każde rozwiązanie sprawdza się w zależności od tego jakich i ilu gości spodziewamy się podczas przyjęcia. Znam wiele historii rozczarowanych weselników, którzy nie znając nikogo usiedli w ostatnim wolnym miejscu, wśród starszych ludzi, z którymi nie łączyły ich absolutnie żadne tematy. Jeżeli wiesz, że nie dasz rady dopilnować, by wszyscy mieli właściwe towarzystwo u swego boku, a trudno tego dokonać przy ogromnej liczbie gości, wybór jest prosty – przygotowujemy bileciki. Planujesz małe wesele dla najbliższej rodziny, pozwól by goście sami się usadowili.
Parking. Ta sprawa umyka naszym młodym organizatorom zdecydowanie za często. Pojemność sali nie zawsze odzwierciedla ilość miejsc parkingowych. Zwłaszcza, gdy decydujesz się przyjęcia, do którego wszyscy będę dojeżdżać samochodem, pamiętaj by sprawdzić ilość miejsc parkingowych. Pozwoli uniknąć to wiele konfliktów już na początku imprezy. Skoro jesteśmy już przy transporcie. Czy pomyślałeś już o gościach, którzy nie posiadają własnych samochodów, a do domu weselnego, który wybrałeś jest odległość niemożliwa do przebycia jej piechotą? Wiadomo, jeśli fundusze pozwalają można wynająć autokar i problem rozwiązuje się samodzielnie. Kiedy budżet nie pozwala, wystarczy zwrócić się o pomoc do kolegi, znajomego, który dysponuje większym samochodem. Zawsze ktoś taki się znajdzie, zwrot pieniędzy za benzynę i weselna wódką z reguły rozwiązuje sprawę.
W chwilach emocji i podczas samej ceremonii ślubnej trudno przypilnować każdego szczegółu, a przecież najdrobniejsze niepowodzenie może zepsuć tak skrupulatnie planowane wydarzenie. Przygotujcie się na każdą okazję. Znam przypadek, w którym zepsuł się samochód parze młodej. I jak na złość nie było zastępczego. W rezultacie jeden z gości poświęcił swoich pasażerów, wysadzając ich w dość dużej odległości od kościoła i dowiózł parę młodą na czas. Wiadomo, samochody jak każda inna maszyna, mogą się po prostu zepsuć. A co jeśli jest to samochód, którym cukiernik wiezie weselny tort? W takiej sytuacji kolega z samochodem przygotowanym do drogi może uratować dobrą zabawę. Zadbaj o to by mieć chociaż jednego nadającego się drogi weselnika, który pomoże Ci szybko naprawić wpadki. Bo nie da się uch uniknąć. Zdarzają się na każdym weselu i pytanie tylko jak dobrze się przygotujesz do tego, by szybko je naprawić.
 A teraz najdziwniejsza historia powielana wielokrotnie podczas imprez w jakich uczestniczyłem jako kamerzysta. W kulminacyjnym momencie toastu wznoszący go świadek, wśród wiwatów i oklasków, speszony tą zachętą gubi wątek, zaczyna niewyraźnie mamrotać pod nosem albo, co jeszcze gorsze, żeby nie zamilknąć, zaczyna opowiadać różne historyjki z życia Pana Młodego. Zazwyczaj część z nich nie powinna zdecydowanie ujrzeć światła dziennego. Jak tego uniknąć? Porozmawiaj ze swoim świadkiem i poproś by przygotował sobie jakaś przemową. Nie ma nic nieeleganckiego w tym, że świadek wyciągnie ze swojej kieszeni notatkę, a na której znajdzie przemyślane wcześniej i dobrze dobrane słowa z życzeniami dla młodej pary.
Zabezpieczenie wesela od strony organizacyjnej jest gwarantem sukcesu. Dopiero zabezpieczenie logistyki i organizacji całego, tak zwanego zaplecza pozwoli w pełni odczuć radość - tak Młodej Parze jak i wszystkim zaproszonym gościom weselnym. Dopiero po zagwarantowaniu tych podstawowych potrzeb możemy myśleć o dobrej zabawie dla wszystkich. Ostatecznie każdy z gości preferuje inną zabawę, ciężko jest zadowolić każdego, więc przy bardzo dużej liczbie gości weselnych gra toczy się nie o to, żeby wszystkich uszczęśliwić, ale żeby żaden z gości opuszczając weselne przyjęcie nie czuł się w żaden sposób pominięty czy zawiedziony. Chodzi to o tak podstawowe kwestie jak gusta muzyczne, czy choćby rodzaj potraw. Niedobrze byłoby zapomnieć, że kilkoro z gości jest wegetarianami, podczas gdy na stole królują dania mięsne. Takie często pomijane drobiazgi stanowią sporą część każdego przyjęcia i dopiero tutaj przychodzą z pomocą popularne poradniki czy strony internetowe. Mają rację ich autorzy, pisząc masę porad o przygotowaniu sali, przymierzaniu stroju czy konwencjach podejmowania gości. Jednak w tym całym zamieszaniu tak straszliwie łatwo jest zapomnieć o podstawowych warunkach dobrej zabawy.
---
Emil
Kamerzysta w Filmowanie Ślubów Wrocław
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Take care of their party base

The author of this article is Emil

         Internet is an inexhaustible mine of various articles and publications that can assist the planning of this most important day in your life - marriage. Throughout the wedding chaos, it is important that in the heat of battle and the nerves do not forget that the wedding is to be pleasant, and the sublime moment, and not spending awake at night event.If you expect many visitors, it is worth considering whether the involvement of friends in the logistics and organization of the whole project is not a good idea. As they came Mr. and Ms. Young can expect many difficult decisions related to the organization of this event.Sometimes you need to use the help and experience of people who have already passed this way. Not always possessive mother-in-law and imposing sentence necessarily want to ruin your death and your wedding day. Many important issues very often escapes the couple during the wedding planning.Marriage needs to organize at least some practical but very important issues that affect significantly the comfort of your guests. There is no secret that the success of the event depends on guest satisfaction. And here is known, all happy is impossible. However, you can substantially affect the well-being of guests.Decides that, for example, positioning tables, to which the guests sit down to a common feast. We have a range of options, we can do several beds coffee tables, or so.horseshoe, or a few rows of tables. Probably not the best way. Please note that guests should be as close together as to jointly integrate the ceremony. Each restaurant offers its own solution, but remember that you decide and you have full right to engage wedding house or restaurant, stopped by to your requirements. In the end you pay for it was not a small sum.
 
Is also a good idea to use registered cards and leaving guests free to choose his place.Each solution works depending on what and how many guests are expected at a party. I know many stories of disappointed wedding guests who do not know anybody sat down in the last open space, among older people with whom they were found not absolutely no issues. If you know that you do not give advice to ensure that everyone had the right company at his side, and it is difficult to do this with a huge number of guests, the choice is simple - prepare bileciki. Planning a small wedding for immediate family, let the guests settled themselves.Parking lot. This case has eluded our young organizers far too often. Capacity of the room does not always reflect the number of parking spaces. Especially when you decide to adopt, to which all I commute by car, remember to check the number of parking spaces.This will avoid many conflicts at the beginning of the event. Since we are already in transit.Do you already thought about visitors who do not have their own cars, a home wedding, you have selected is not possible to travel the distance of its foot? Know if the funds allow you to rent a bus and the problem solves itself. When the budget does not allow, just ask for help to a colleague, a friend who has a bigger car. Always someone is found, a refund for gasoline and wedding vodka usually solves the issue.In moments of excitement, and during the wedding ceremony itself is difficult przypilnować every detail, and yet the slightest failure can spoil such a meticulously planned event. Get ready for every occasion. I know a case in which the car broke down a young couple. And as the anger was not a replacement. As a result, one of the guests spent their passengers, blowing them into a fairly large distance from the church and the bride and groom dowiózł on time. We know, cars like any other machine, they can simply break. And what if it is a car that carries a wedding cake baker? In such a situation a friend with a car ready for the road can save a good time. Make sure you would have at least one suitable road weselnika to help you fix it quickly caught. Because you can not avoid the lugs. There are at every wedding and the only question is how well you prepare for this, to quickly fix them.
 
And now the strangest story reproduced many times at events in which I participated as a cameraman. At the peak of the ascending toast him witness, among cheers and applause, embarrassed the incentive loses the thread begins to vaguely mumble under his breath, or, even worse, not to remain silent, he begins to tell different stories from the life of the groom. Typically, some of them should definitely see the light of day. How do I avoid this?Talk to your witnesses and ask them to prepare themselves any speech. There is nothing inelegant in the fact that the witness will draw from his pocket a note which will pre-thought out and well-chosen words of greeting to the bride and groom.Securing the organizational weddings is the guarantor of success. Only secure logistics and organization of the whole, the so-called back-end will fully feel the joy - as newly weds and all the invited wedding guests. Only after ensuring that these basic needs, we can think of a good time for all. Ultimately, each of the guests prefer a different play, hard to please everyone, so at a very large number of wedding guests is at stake here is not that all happy, but to none of the guests leaving the wedding adoption did not feel in any way neglected or disappointed. It is about such basic matters as musical tastes, or even the type of food. Too bad it would be to forget that several of the guests are vegetarians, while the table is dominated by meat dishes. These little things are often overlooked much of each adoption, and only come here with the help of popular guides or websites. They are right of their authors, writing tips weight of the preparation room, or conventions przymierzaniu costume-making guests. But in all this confusion so terribly easy to forget about the basic conditions of good fun.---EmilCameraman Filming Wedding in WroclawAn article from the site www.Artelis.pl

No comments:

Post a Comment