Tuesday, March 22, 2011

Jak zaplanować wieczór panieński? How to plan a bachelorette party?


Jak zaplanować wieczór panieński?

Autorem artykułu jest Tomasz Galicki


Ile jest osób tyle może być pomysłów na zorganizowanie wieczoru panieńskiego. Dlatego właśnie funkcja organizatora tej wyjątkowej imprezy jest tak odpowiedzialna. W końcu sklecenie z setek pomysłów gotowego scenariusza jednego wieczoru nie należy do najłatwiejszych.
Tym bardziej takiego, który będzie odpowiadał wszystkim uczestnikom tej jedynej w swoim rodzaju imprezy. Jeżeli więc stanęłaś przed wyzwaniem zorganizowania wieczoru panieńskiego, musisz wiedzieć, że to nie tylko zaszczyt, ale również szereg przygotowań i zmagań prowadzących do tego by dzięki Tobie wieczór ten długo pozostał w pamięci jego uczestników i głównej zainteresowanej. Przystępując do organizacji musisz przemyśleć takie istotne aspekty jak: lista gości, sposób spędzenia czasu, miejsce w którym zorganizujesz imprezę, szereg gier i zabaw mających na celu rozruszanie towarzystwa. Jeżeli nie czujesz się na siłach by samotnie stawić czoło temu wyzwaniu, możesz pośród znajomych przyszłej panny młodej zwerbować jedną lub dwie dziewczyny, które pomogą Ci w przygotowaniach. Dwie osoby do pomocy to maksimum, gdyż jeżeli organizacją będzie zajmowało się zbyt dużo osób wprowadzi to masę niepotrzebnego zamieszania.
Przystępując do sporządzania listy gości na wieczór panieński, możesz skonsultować ją z bohaterką imprezy, gdyż możesz przeoczyć znajomych, których ona koniecznie chciałaby zaprosić. Tworząc listę musisz być ostrożną by np. nie popełnić jakiejś gafy np. zaproszenie byłej dziewczyny przyszłego męża czy nie zaproszenie przyszłej bratowej. Zdrowy rozsądek i konsultacja z przyszłą panną młodą to klucz do stworzenia optymalnej listy gości na wieczór panieński.
Kiedy mamy za sobą już listę uczestników warto jest z nimi skonsultować budżet przedsięwzięcia. Od tego głównie zależy sposób w jaki spędzicie tą imprezę. Jeżeli zlekceważysz ten fakt, może okazać się, że połowa gości nie przyjedzie ponieważ koszt imprezy przekracza ich możliwości finansowe. Pamiętaj aby nie mierzyć wszystkich swoją miara, lecz wspólnie dojść do porozumienia. Możesz w tym celu zorganizować spotkanie lub konferencję na facebooku. Będzie to miało ten plus, również dlatego że poznamy wstępne opinie uczestników na temat różnych atrakcji. Jest to o tyle ważne, że może nie każda z was ma ochotę na siniaki po paintballu czy quadach. Spotkanie takie pozwoli Ci poznać gusta uczestników, co z kolei ułatwi Ci wybór odpowiednich atrakcji. Jeżeli będziesz znała możliwości gości oraz ich predyspozycje możesz przystąpić do układania scenariusza. Warto jest także przemyśleć spędzenie wspólnie całego dnia, dzieląc atrakcje na dzienne i wieczorne szaleństwo. Jeżeli podejdziesz do zadania profesjonalnie i z głową, wieczór ten z pewnością na długo utkwi w Waszej pamięci.
---
T.G.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

How to plan a bachelorette party?
Thomas is the author of this article Galicki

How many people can be so many ideas for organizing hen night.That is why the function of the organizer of this unique event is soresponsible. At the end of the hundreds of ideas sklecenie prepared scriptone night is not the easiest.The more one that will meet all participants in thatunique event. If so stanęłaś challengeorganize evening ladies, you know that is not onlyhonor, but also a number of preparations and the struggles that would lead tothanks to you this evening, stayed long in the memory of the participants and the mainconcerned. By joining the organization need to rethink such importantconsideration: the guest list, how to spend the time, a place whereorganize the event, a number of games and activities designed to Startingcompany. If you do not feel up to tackling this alonechallenge, you can among friends future bride to recruit one ortwo girls that will help you prepare. Two people to help itmaximum, because if your organization will be dealt with too many peopleintroduce a mass of unnecessary confusion.By entering the drawing up the guest list for a hen party, you canconsult the heroine of the event, because you might miss the friends whoseIt sure would like to invite. When creating your list you have to be careful that suchI do not make any gaffes such as the former call girls future husband orbrother's wife did not call the future. Common sense and consultation with the futurebride is the key to creating an optimal guest list for the eveninghen.When we have had already a list of participants, it is worthwhile to consult with their budgetproject. Since then, largely depends on how you will spend this event.If you disregard this fact, it may be that half the guests did not arrivebecause the cost of the event exceeds their financial capabilities. Remember not tomeasure all of its measure, but together come to an agreement. You canTo this end, to organize a meeting or conference on facebook. This will beThis, plus, also because they know the initial feedback from participants onvarious attractions. It is very important that we can not each of you in the mood forbruises after paintball or quad. Such a meeting will let you know the tastes ofparticipants, which in turn gives you a choice of suitable sites. If youaware of the possibility of guests and their predisposition you're ready to layscenario. It should also consider spending the entire day together,dividing the attractions on the day and evening madness. If you talk to himtasks professionally and in my head, an evening that will long becomes lodged in theYour memory.


No comments:

Post a Comment