Friday, December 3, 2010

Jak zorganizować ślub i wesele? How to organize a wedding ceremony and reception?

Jak zorganizować ślub i wesele?

Autorem artykułu jest szukamnaslub




Trzeba dobrze przemyśleć wizję własnego wesela, aby można ją zrealizować. Nie jest to łatwe zadanie, ale na pewno inne niż wszystkie.


Gdy już wiemy jak ma wyglądać nasz ślub, czas zacząć poszukiwania i przygotowania. Na początek, wiele par szuka sali na wesele. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ terminy w salach czy lokalach weselnych są bardzo długie. Czasami sięgają nawet dwóch lat w sezonie ślubnym, czyli od czerwca do września. Gdy znajdziemy tą wymarzoną, która nam odpowiada, możemy rezerwować pozostałe rzeczy z ustalonym już terminem.
Fotograf na ślub to bardzo istotna kwestia. Jeśli zależy nam na pięknych zdjęciach, musimy również dość wcześnie decydować się na fotografa. Ci najlepsi, są mocno oblegani i z pewnością pozostało im niewiele wolnych weekendów.
Zespół muzyczny na wesele to kolejna sprawa, którą należy organizować jak najwcześniej. Dobry wodzirej poprowadzi zabawę tak że nasi goście będą tańczyć do białego rana.
Dużo łatwiej jest zorganizować samochód na ślub. W tym przypadku kilka miesięcy przed ślubem wystarczy, aby zarezerwować nasze wybrane auto. Warto też pomyśleć o rodzaju pojazdu, może być on klasyczny elegancki, lub dla odważniejszych sportowy albo Hammer.
Panna młoda powinna około sześć miesięcy przed planowaną uroczystością rozpocząć poszukiwania sukni ślubnej. Jest to wyjątkowa chwila, kiedy przymierza się i wybiera tę jedną, wymarzoną.
Dla par przygotowujących się do ślubu konkordatowego lub kościelnego, dodatkowo obowiązkowa jest tzw. katecheza dla narzeczonych. Obejmuje ona cykl najczęściej sześciu spotkań, poruszająca 12 tematów dotyczących małżeństwa.
W końcowej fazie przygotowań czas na wybór weselnego tortu. Jest wiele pomysłów na ozdobienie tortów, różne figurki, kolory lub tzw. płonące torty.
W trakcie dalszych przygotowań będziemy musieli poszukać obrączki, zaproszenia, garnitur dla pana młodego, kwiaty do dekoracji oraz wiele, wiele innych rzeczy, które pojawią się na bieżąco.


---
najlepsza baza firm ślubnych


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl


How to organize a wedding ceremony and reception?
The author of this article is szukamnaslub

We must carefully consider your vision for your wedding, so you can realize it. This is not an easy task, but certainly different than all.
Once you know how to look our wedding, time to start exploration and preparation. For starters, many couples are looking for a wedding hall. This is a very good thing, because the terms in the halls and wedding venues are very long. Sometimes back, even two years in the wedding season, which is from June to September. If you find that dream, which suits us, we reserve the other stuff already established deadline. Photographer for the wedding is a very important issue. If we want beautiful pictures, we also need to decide quite early on the photographer. You best, are strongly besieged them, and certainly left little free weekends. The wedding band is another issue which should be organized as soon as possible. A good bellwether lead fun so that our guests will dance until dawn. It is much easier to organize a car for the wedding. In this case, several months before the wedding is enough to book our selected car. It is also worth thinking about the type of vehicle, it may be a classic chic, sporty or courageous, or Hammer. The bride should be about six months before the scheduled ceremony start looking for a wedding dress. This is a special moment when the alliance is and then chooses the one dream. For couples preparing for marriage concordat or ecclesiastical, in addition, is so-called mandatory. Catechesis for brides. It includes a series of mostly six meetings, carrying 12 topics relating to marriage. In the final stage of preparation time for the selection of wedding cake. There are many ideas for decorating cakes, different figures, colors or so. flaming pie. In further preparations will have to look for wedding rings, invitations, business suit for the groom, flowers for decoration, and many, many other things that come up on the fly.







No comments:

Post a Comment